پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
6 هک در خانه برای رشد Emilia Clarke-Brows سطح
نوشته شده در یک شنبه 2 شهريور 1399
بازدید : 59243
نویسنده : النا امیری

نوشته شده توسط صابرینا پاپارلا
به روز شده 20 آوریل 2018
زن با خط چشم
AMYSERRANO / INSTAGRAM
به شما دروغ نخواهم گفت ، خوانندگان عزیز بوردی - من بچه های قابل توجه نبودم. من نمی توانستم ترسیم کنم ، واقعاً نتوانستم شوخی کنم ، و من هرگز کسی نبودم که موفق شدم دم خود را روی خر بچسبانم. با این گفته ، من با یک کیفیت خارق العاده و با استعداد تیزهوش شده ام: ابروهای قاتل. البته وقتی در دهه 90 بزرگ شدم ، مرور ضخیم خنک نبود. در حقیقت ، بسیاری از دوستانم بعد از ظهرهای یکشنبه خود را با آبگرفتگی سپری کردند تا اینکه قوس آنها باریک نازک باشد.


 

لوازم آرایشی با این حال ، این روزها مدت زیادی از ما عقب مانده است ، و اکنون مرور جسورانه بازگشت و بزرگتر از همیشه است. اگر در جوانی خود کمی با تحریک مضراب شدید شدید ، ممکن است رشد خود را به چالشی بدست آورید. با این وجود با داشتن محصولات مناسب ، امکان پذیر است. در زیر نحوه ساخت ابروها به طور طبیعی ضخیم تر به اشتراک می گذاریم. توصیه می کنیم برای یک بار استفاده روزانه از این داروهای درمانی استفاده کنید تا تغییر چشمگیر داشته باشید. از آنجایی که این مواد عمدتاً از روغن هستند ، خوانندگان مستعد آکنه ممکن است بخواهند هفته ای یک یا دو بار مصرف را به مقیاس تبدیل کنند.

 

 

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


روغن بادام
ترکیدن ویتامین های A ، B و E ، روغن بادام هنگام تحریک رشد مو ، محصول شگفت انگیزی است. سعی کنید صبح و عصر با یک توپ پنبه کمی به مرورگر خود بکشید تا اثرات کامل آن را ببینید.

روغن بادام
حالا روغن بادام شیرین 8 دلار
فروشگاه

ژله نفتی

خرید لوازم آرایشی مادربزرگ شما هیچ چیز اضافی را در کابینت پزشکی خود نگه نمی دارد. ژله نفتی به شدت مرطوب کننده است و باعث می شود که مرور شما از خشک و شکنندگی آن جلوگیری کند. از آنجا که این ماده از بیشتر روغنهای ذکر شده در اینجا ضخیم تر است ، استفاده از مقیاس برگشتی تا حداکثر دو بار در هفته انجام می شود.


ژله نفتی
ژله وازلین پترولیوم اورجینال 4 دلار
فروشگاه

روغن زیتون
روغن زیتون محصولی فوق العاده چند بعدی است. این می تواند در کارهای روزمره زیبایی شما مانند همه چیز از شستشوی صورت تا ماسک مو استفاده شود. روغن زیتون برای ابروها یکی دیگر از هک های زیبایی است که می توانید به زرادخانه خود بیفزایید. مانند روغن بادام ، روغن زیتون سرشار از ویتامین های A و E است که به تحریک رشد فولیکول کمک می کند. یک قطره روغن را در مرورگر خود ماساژ داده و یک تا دو ساعت قبل از شستشوی کامل بگذارید.


مرطوب کننده پوست روغن زیتون
مرطوب کننده پوست 20٪ روغن زیتون فوق العاده فوق العاده روغن زیتون
فروشگاه

روغن نارگیل
روغن نارگیل مانند روغن زیتون به دلیل توانایی جذب در ساقه مو ، محصول موی مفیدی است. ممکن است در حال حاضر از آن به عنوان درمانی برای خشکی پوست استفاده می کنید ، اما می توانید با استفاده از مقدار کمی روغن با استفاده از یک سواب پنبه ، از روغن نارگیل برای ابروها استفاده کنید تا رشد مو را تقویت کند.

روغن نارگیل
روغن نارگیل ارگانیک دکتر برونر 20 دلار
فروشگاه
روغن کرچک
با فراوانی پروتئین ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ، روغن کرچک گزینه دیگری برای ایجاد مرورگرهای کامل است. قبل از اینکه به آرامی با آب گرم برطرف شود ، آن را به مدت 30 دقیقه در شب بگذارید.

روغن کرچک آلی
روغن کرچک آلی وحشی وحشی 10 دلار
فروشگاه
آلوئه ورا
آلوئه ورا به شدت آبرسان است و می توان برای انواع زیبایی از آن استفاده کرد. برخلاف برخی از داروهای دیگر موجود در این لیست ، آلوئه ورا روغنی نیست ، بنابراین اگر مستعد آکنه باشید ، این گزینه عالی است. ماده کمی مخفی در اینجا برای رشد مو آلوئئین است. شبانه آلوئه ورا را روی ابروها بمالید و در صبح شستشو دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

ژل آلوئه ورا
ژل آلوئه ورا Amara Organics 16 دلار
فروشگاه
به یک اصلاح زیبایی فوری نیاز دارید؟ برای پر کردن ابروهای پراکنده ، ترفند 30 ثانیه ای ما را بررسی کنید.

این داستان در ابتدا در 29 نوامبر 2016 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.


:: برچسب‌ها: ،خرید لوازم آرایشی ،لوازم آرایشی ،فروشگاه لوازم آرایشی ،لوازم آرایشی مک ،فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی ،لوازم آرایشی و بهداشتی ،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم آرایشی مک ،لوازم ارایشی مارک ،خرید لوازم آرایشی ارزان آرایش ,